Dieta płaskiego brzucha

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on telegram
płaski brzuch po odchudzaniu

Marzenie o bardziej płaskim brzuchu spełni się, jeśli zrobimy małą rewolucję w naszym jadłospisie. Warto więc skorzystać ze skutecznej diety amerykańskiej specjalistki do spraw żywienia, Cynthii Sass. Kuracja trwa 32 dni. Składa się z takich oto etapów:

1). I etap (antywzdęciowy) – trwa 4 dni czasu i spożywa się dziennie 1200-1500 kalorii. Założenie: pozbycie się nadmiaru wody z organizmu i rozwiązanie problemów z trawieniem – pozbycie się wzdęć i gazów. Zaleca codziennie dużo witaminy C – koktajle na przykład z jarmużu, buraka, sałatki owocowe, na przykład z grejpfruta, kiwi. Witamina C przyspiesza spalanie tłuszczu, zapobiega jego magazynowaniu, zmniejsza obwód w pasie. Nawadniamy się – pijemy 2 litry płynów na dobę.

2). II etap – trwa 28 dni czasu i dziennie spożywa się 1600-1800 kalorii, więc nie głodujemy. Zaleca dużo błonnika, niskokaloryczne warzywa (do każdego posiłku 100-150 g: ogórki, sałata, pomidory, cukinia, papryka) i białko (dziennie 100-150 g ryb lub drobiu, 150 g serka, szklanka lub jogurtu, jajko). Ale pamiętajmy o tym, aby wykluczyć produkt wzdymające: słodycze, fast foody, smażone i ciężkostrawne dania, napoje gazowane.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on telegram

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne