Dieta płaskiego brzucha

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on telegram
płaski brzuch po odchudzaniu

Marzenie o bardziej płaskim brzuchu spełni się, jeśli zrobimy małą rewolucję w naszym jadłospisie. Warto więc skorzystać ze skutecznej diety amerykańskiej specjalistki do spraw żywienia, Cynthii Sass. Kuracja trwa 32 dni. Składa się z takich oto etapów:

1). I etap (antywzdęciowy) – trwa 4 dni czasu i spożywa się dziennie 1200-1500 kalorii. Założenie: pozbycie się nadmiaru wody z organizmu i rozwiązanie problemów z trawieniem – pozbycie się wzdęć i gazów. Zaleca codziennie dużo witaminy C – koktajle na przykład z jarmużu, buraka, sałatki owocowe, na przykład z grejpfruta, kiwi. Witamina C przyspiesza spalanie tłuszczu, zapobiega jego magazynowaniu, zmniejsza obwód w pasie. Nawadniamy się – pijemy 2 litry płynów na dobę.

2). II etap – trwa 28 dni czasu i dziennie spożywa się 1600-1800 kalorii, więc nie głodujemy. Zaleca dużo błonnika, niskokaloryczne warzywa (do każdego posiłku 100-150 g: ogórki, sałata, pomidory, cukinia, papryka) i białko (dziennie 100-150 g ryb lub drobiu, 150 g serka, szklanka lub jogurtu, jajko). Ale pamiętajmy o tym, aby wykluczyć produkt wzdymające: słodycze, fast foody, smażone i ciężkostrawne dania, napoje gazowane.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on telegram

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Popularne